A minőségi tartalom rendkívül fontos.

Hiteltelen, rossz, téves információkat olvasva a potenciális vevő rövid időn belül el fog menni oldalunkról és többet nem is fog visszatérni.

 

Figyeljünk a helyesírásra!

Gondoljon csak bele, ha olyan weboldalra tévedne, amely hemzsegne a helyesírási hibáktól, milyen érzést keltene Önben? Az ilyen cég nem lenne elég hiteles az Ön szemében, mert aki ennyire nem ad weboldalára, arra az eszközre, amely reklámozza cégét és amely által vevőket próbál szerezni, akkor valószínűleg termékei/szolgáltatásai minőségére sem ad.

 

Fontos, hogy a weboldal, közérthető legyen. Akiknek a weboldalunk szól nem szakemberek a témában. Ne tűzdeljük tele szakmai szavakkal, amikből laikusként mit sem fognak érteni. A potenciális vevő elveszíti türelmét és inkább versenytársaink felhasználóbarát weboldalára fog menekülni, ahol egyszerűen, fejtörés nélkül meg fogja találni a megoldást problémájára, amely problémát mi is meg tudtunk volna oldalni, ha a vevő megtalálta volna weboldalunkon egyértelműen, egyszerűen az erről szóló információt.

Figyeljünk rá, hogy potenciális vevőnk ne zavarodjon össze, ne legyen túl sok információ honlapunkon. Fontos a rövid, tömör, laikus számára is egyértelmű, egyszerű megfogalmazás.

Folyamatosan frissítsük honlapunkat! Véletlenül se fusson bele potenciális vevőnk már egy éve lejárt akcióba, amiről azt hiszi, hogy még megkaphatja és szeretne élni vele. Elég kellemetlen tud lenni, amikor szembesül vele, hogy egy évvel ezelőtti akcióról van szó, amit nem tudunk már biztosítani neki. Ez a vevő soha többet nem fog visszatérni weboldalunkra.

A fentiek mellett a folyamatosan frissülő tartalom visszatérésre is buzdítja potenciális vagy már meglévő vevőinket, ami újabb vásárlásokkal kecsegtet. Emiatt is érdemes folyamatosan frissíteni weboldalunkat!

 

Figyeljünk arra is, hogy honlapunk sebessége kellően gyors legyen. A megjelenés ne menjen a használhatóság rovására. Potenciális vevőnk ne veszítse el türelmét, mert túl sok ideig töltődik be főoldali videónk.